متن سربرگ خود را وارد کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

مقالات سکته مغزی

فیزیوتراپی یک رشته حرفه‌ای در حوزه بهبود و بازسازی حرکت و عملکرد بدن است. این رشته به کمک تمرینات، تکنیک‌های اندازه‌گیری، دستگاه‌های تمرینی و تکنیک‌های درمانی مختلف، افراد را در بازیابی عملکرد حرکتی و کاهش درد و ناتوانی‌های جسمی کمک می‌کند. فیزیوتراپی به عنوان یکی از اصلی‌ترین روش‌های درمانی برای افرادی که به علت بیماری، آسیب یا عوامل دیگری ناتوانی در حرکت دارند، استفاده می‌شود.

ویدیوها سکته مغزی

فیزیوتراپی در منزل می‌تواند در موارد مختلفی مفید باشد و شامل حوزه‌های متنوعی می‌شود:

1. **بازسازی بعد از جراحی یا آسیب**: افرادی که جراحی یا آسیب دیدگی را تجربه کرده‌اند، می‌توانند از فیزیوتراپی در منزل برای بازیابی حرکت و عملکرد بدنی خود استفاده کنند.

تجهیزات توانبخشی سکته مغزی

فیزیوتراپی می‌تواند در درمان و مدیریت مشکلات متنوعی کمک کند. برخی از مشکلات رایج که فیزیوتراپی می‌تواند درمان کند شامل موارد زیر می‌شوند:

1. **صدمات و آسیب‌های اسکلتی و عضلانی**: فیزیوتراپی برای بازسازی و بهبودی از صدمات مانند کمر درد، آسیب‌های ورزشی، کشیدگی عضلات و اسپرین های متعدد موثر است.

تجهیزات زندگی پس از سکته مغزی

مشکل در صحبت کردن اغلب به مشکلات عضلات درگیر در گفتار (آپراکسی گفتار) مربوط می‌شود. اختلالات گفتاری در بزرگسالان معمولاً نتیجه سکته مغزی، آسیب سر یا جراحی تومورهای مغزی است. درمان بر تقویت عضلات مورد استفاده برای گفتار، بهبود هماهنگی و آموزش در استراتژی‌هایی برای بهبود درک گفتار متمرکز است.

درمان‌های سکته مغزی

ارزیابی اختلالات زبانی یک فرآیند کامل است که شامل زبان بیانی، درک زبان و مهارت‌های خواندن و نوشتن است. مشکلات زبانی ممکن است شامل مشکل در کنار هم قرار دادن کلمات (دیزآرتری)، از دست دادن توانایی درک کلمات (آفازی) و بسیاری موارد دیگر باشد.

خبرنامه سکته مغزی سیب‌نت

صدا از طریق ابزارهای تشخیصی مانند نرم‌افزارهای تحلیلی صدا به صورت ادراکی و عینی ارزیابی می‌شود. دلایل زیادی برای اختلالات صدا (دیسفونی) وجود دارد، افرادی که در شغل خود

شما هم به ۱۰ هزار عضو خبرنامه توانبخشی سیب‌نت بپیوندید

تیم تخصصی سکته مغزی ما

Picture of مهدی مسگری

مهدی مسگری

کارشناس ارشد کاردرمانی

خدمات توانبخشی در منزل

می‌خواهید بهترین خدمات توانبخشی را دریافت کنید؟

آیا به دنبال بهبودی در کیفیت زندگی خود هستید؟ با ما، بهترین خدمات توانبخشی را تجربه کنید. تیم ما از متخصصین و درمانگران مجرب با همراهی شما، به سرعت به هدفتان نزدیک خواهند شد. از امروز با ما همراه باشید و زندگی را با انرژی و امید پر کنید!

پیمایش به بالا
×

سلام!

برای گرفتن مشاوره رایگان کلیک کنید

×